23:52:20/

16 tjejer, 1 skiva

Allmänt / 2012-03-23
Mathilde påväg in

Gabriella

När vi kom dit fixade vi namnskyltar

Jag var en blandning mellan supersnälla silversara och någonting påhittat

Vi 16 tjejer som höll skivan

Julia och hennes syster

Ida och Victoria

Supermariagänget

Lisa och Emma

Den här veckan har jag räknat ned till så länge jag kan minnas. I onsdags blev jag 18 år och igår hade jag och 15 tjejer vår efterlängtade studentskiva. Temat var superheroes vs. superbad och det var hur lyckat som helst! Ovanför är bara några av de 100+ bilderna som togs igår. Kring 5 var jag hemma efter min första utgång och idag är jag inte den piggaste. Har lite ångest över att allting plötsligt är över. Men nu väntas fler studentskivor och utgångar och jag är så sjukt taggad på det!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken vecka, och vad roligt det ser ut!

2012-03-24 @ 18:38:38
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0