12:32:56/

Ray Ban aviator

Allmänt / 2012-06-08
I studentpresent fick jag även dessa godingar. Jag har sedan innan ett par mörka i storleken mindre, men har länge velat ha ett par större också. Dessa har bruna skriftningar och är alltså storleken större och jag vet att de kommer användas flitigt. Ett par Ray Ban aviators kan ju inte gå fel.
Jag är så sjukt rastlös på dagarna nu som student. Från att ha varit på fest varje vecka och att konstant ha räknat ned dagarna sitter man hemma utan någonting att göra. Det är i och för sig ett perfekt tillfälle för att umgås extra mycket med sina kompisar. Jag ska snart iväg till stan för att kolla på studentpresenter och mysa i solen som äntligen tittar fram. Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0