15:47:34/

Graduation

Allmänt / 2012-06-03

Det här är några av alla bilder som min släkt tog på min student. Alltså det måste ha varit den bästa dagen i mitt liv. Jag låg hela natten innan i sängen och vred och vände på mig. Med vetskapen om att man om 4 timmar skulle upp för att börja göra iordning sig inför den stora dagen gjorde det helt omöjligt att lyckas somna. Alla tankar om studentdagen gjorde mig för uppspelt.
Klockan 06.30 var jag, Mathilde och Johanna hos Hanna för att vara på champagnefrukosten med hela klassen. Med ett övertaggad humör höll vi igång tågresan och vägen till skolan med hjälp av en massa sång. Väl i skolan hölls tal av lärare som fick många i tårar, samt studentlunch, uppträdanden och fotografering.
Känslan att stå innanför entrén för att göra sig redo för att springa ut, var helt obeskrivlig. När det sedan var vår klass tur, kom så många olika känslor i kroppen som gjorde att man bara skrek och grät. Därefter var det dags för mottagning och jag fick så fins presenter av alla.
Kommer ta ett tag att smälta den här underbara dagen, ett riktigt minne för livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0