17:06:46/

Antidote

Allmänt / 2012-04-01


Eftersom att jag fyllde år förra onsdagen firade jag det igår med en drink hemma hos mig! Jag bjöd på fördrink, tilltugg och bål med några tjejer. Efter att ha ätit och druckit i ungefär två timmar åkte vi in mot stora staden för ännu mer partaj! Sedan fick jag även fina presenter, fina nattlinnen och massage + gelénaglar som ska göras i veckan. Kan ju inte klaga precis!
Nu ska jag försöka få lite plugg gjort som har blivit framflyttat alldeles för långt idag. Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: therese

sv: den är från cubus :)

2012-04-18 @ 12:40:46
URL: http://theresesorensen.blogspot.com
Postat av: Ida

Älskar bilderna på din blogg, superfina! :) Har du börjat blogga någon annanstans eller bara tagit en paus?

2012-05-20 @ 15:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0