12:05:55/

the edge of glory

Allmänt / 2011-05-19


I tisdags under och efter matte b provet kände jag att jag inte mådde bra och fick på kvällen feber, och igår låg jag nedbäddad hela dagen. Då kom min fina syster in till mitt rum med en smoothie, så jäkla gott! Fick mig att känna mig lite bättre iallafall.

Nu har jag ingen feber och känner mig mycket bättre. Åkte till skolan imorse för att skriva ett stort grammatikprov i spanska och ska nu fortsätta med att plugga, på måndag är det nästan ingenting kvar, så jäkla skönt! Nu ska jag vila, lyssna på gagas nya album (lyssna på marry the night, highway unicorn och the edge of glory!) och försöka plugga lite till. Puss!

Kommentarer
Postat av: 32fefesf

fitta

2011-05-20 @ 16:22:43
Postat av: Sara

Vilken? Den orangea? Zaraaaa :)!

2011-05-23 @ 11:51:35
URL: http://citysixteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0