08:03:38/

metro on stage

Allmänt / 2011-05-04

David Kjellstrand är en tidigare klasskamrat. Han är 17 år och den mest talangfulla jag känner. Han är bra på vad han än gör, som bland annat inkluderar att skriva låtar, sjunga dem, rita (äckligt bra) åker snowboard och att göra tricks på trampolin.

Nu har han skrivit en egen låt som heter Conversation to never bring up och tävlar med den i metro on stage! Jag ryser när jag hör den , så otroligt bra och jag tycker han verkligen är värd att gå vidare! Rösta gärna på honom, vilket du gör här!!! Det ser krångligare ut än vad det är, du klickar bara på "logga in" uppe i högra hörnet, sen loggar du in med ditt facebookkonto. Därefter klickar du bara på det gröna hjärtat! Vore hur bra som helst, det är han verkligen värd! så RÖSTA RÖSTA RÖSTA!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh vad du är söt!!! Ja, han är verkligen bäst!

2011-05-09 @ 14:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0