21:26:24/

boom boom boom

Fotografi / 2011-03-29
Mathilde första dagen i London
Vi fikade på fiket apostrophe när vi interjvuade Lisa (som bloggar HÄR)
Alexandra
Mathilde, Johanna och Alexandra när vi precis varit på Marc Jacobs


Jag är tillbaka från en helt underbar vecka i London! Klassen var där på repotageresa där jag och Mathilde intervjuade Lisa, en grafisk formgivare och det gick riktigt bra på intervjun. Hon var hur gullig som helst och vi satt och fikade i en mysig bakgata på ett mysigt fik i flera timmar och sen fotade vi henne. Resten av veckan shoppade vi massor samt kollade på typiska saker turister gör; Big Ben, British Muséum, Ett annat muséum, åkte båt, var vid Greenwich etc. Hann med mycket!

Jag har haft så sjukt roligt med min klass den är veckan, det har hänt så mycket roligt London! En rätt random sak som hände sista kvällen var att jag och Mathilde frågade några killar om vägen, och under tiden vi pratade fick de reda på att jag kunde sjunga och jag fick spela in när jag sjöng, de jobbade tydligen med musik och hade kontakter i musikindustrin så vi får se vad som händer med det, haha. Ett klipp hela klassen fick upp ögonen för under resan var det här, helt underbart.. Snart kommer runda 2 av bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0