14:32:45/

för hon har tagit studenten!

Allmänt / 2011-07-26
Farfar, jag, Louise och morfar
Kusinen Emilia och Matilda

Här är några bilder från min systers student! Kommer fler strax i samma inlägg.
Motivationen till att blogga har legat på 0, men nu kommer det lite inlägg iallafall! Louise var så fin på studenten och hela släkten var här, det var riktigt roligt att träffa alla igen. På morgonen var det utspring och solen sken, fick mig inte att längta lite tills det är min tur. Därefter åkte jag på hennes flak och vi blev hemskjutsade i en bil täckt av presenning och hackade tänder. Därefter var det mottagning och ända tills kvällen var det folk kvar. Lyckad och mysig studentmottagning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0