20:27:43/

destiny´s child

Allmänt / 2011-01-19






Härlig dag idag! Imorse fick jag mycket gjort här hemma, städade hela rummet, fixade disk och var allmänt duktig. (Dock inte lika duktigt att jag gjorde det istället för att plugga, men ändå..) Vid tolv åkte jag till skolan för att gå på mattelektionen som är viktig repitition inför provet nästa vecka och för att skriva på branch och produktkunskaparbetet. Kameran hänge med som ni ser så blev lite foton i mediasalen också! Jag spenderar ca. 5 timmar i veckan i den salen...

Efter det åkte jag in till stan och fikade med Linda och Matilda från jobbet. Efter det mötte jag upp Annie och fikade, hann gå in på zara (hittade snygga saker jag visar snart!) och sen gick vi på teaterföreställningen på viktor rydberg. Jag kom precis hem och ska äta middag nu. Snart kommer bild på det jag köpte, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0