02:04:32/

Big like

Kläder / 2011-01-05

Amen tja! Lite nattblogg här. Hittade ett sjukt snyggt kollage! Vet inte vad någonting kommer ifrån, men att jag tycker allt är ruskigt snyggt. Om någon vet vart så skriv gärna, lite frustrerande att inte få tag få något..

Annars då? Efter att ha varit uppe till fyra / halv fem / sex nästan varje dag på lovet känner jag mig helt slut i kroppen och börjar känna mig förkyld. Tidigare ikväll drack jag té (världens godaste jag fick av Matilda i julklapp! Jordgubb, champagne och vanilj från nk - köp!!), mörk choklad och glass i hopp om att känna mig bättre och visst, det hjälper alltid lite. Sen försökte jag plugga, har en uppsats att göra under lovet vilket suger väldigt hårt. Imorgon blir det upp vid tio (hehe lycka till Josefine, som sover till två varje dag) för att börja vända tillbaka dygnet och bli klar med det där plugget så jag kan njuta de sista dagarna av lovet. Har middag och spa att se fram emot innan skolstarten, längtar!

Kommentarer
Postat av: h

galte snyggt! åh jag vill ha allt!

2011-01-05 @ 22:13:27
URL: http://coffeegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0