09:04:00/

stanton

Allmänt / 2011-02-27
I skrivandes stund sitter jag i lobbyn på vårt hotell i St. Anton, det finns nämligen wifi här!!! Jag har precis ätit en megafrukost med familjen och är helt slut efter gårdagen. Har inte rört mig så mycket/fått så mycket frisk luft som jag fick igår på länge så det tar ju på krafterna hehe..

Vi fick en sjukt bra sstart på vår skidsemester, inga moln och strålande sol! Då var vi i Ischgl som är ett annat skidområde som är braa! Idag är det sämsta vädret den här veckan enligt prognosen, så ser ut att bli spa eller något så åker vi skidor resten av veckan! Nu ska jag tillbaka till hotellrummet och se vad vi hittar på att göra idag, och om det varit dålig uppdatering fram tills nu kommer den tyvärr inte bli bättre den här veckan då jag inte kommer ägna överdrivet mycket tid till datorn.. Ska försöka få igång bloggen igen när jag kommer hem pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0