23:32:38/

sista sommarlovsdagen

Allmänt / 2011-08-18

Matilda

De delade ut gratis vitaminwater - drakfrukt, hur soft?!

Jag önskar att jag kunde skriva att jag skrev dessa rader från min mac, men vi hann tyvärr inte att packa upp datorn idag, men den som väntar på något gott! Hursomhelst, intervjun och castingen kändes bra idag! Direkt efter det så åkte jag in till stan där jag var med Annie och Matilda. Vi köpte skolmaterial, kollade lite i butiker och fikade. Efter det åkte vi hem till mig för att äta middag och kolla på film och Matilda har precis åkt hem.

Känns väldigt deppigt att det här var sista sommarlovsdagen. Nu börjar allvaret, trean och jag ska även få in flera jobb. Blir intressant att se hur jag får ihop allting. Nu: Sova! Imorgon blir det först skola sen Veronica Maggiokonsert med Olivia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0