10:45:58/

kroatien pt. 3

Allmänt / 2011-08-10


Jag vid stranden med några hunkar i bakgrunden

Kroatien är känt för sitt goda kaffe. Cappuccinon <3.

Fina blommor överallt

Jag på båten vi hyrde

Korcula var sista ön och när vi hade lämnat Hvar och kom till Korcula blev vi (iallafall jag och Louise) lite besvikna. En väldigt liten och lugn ö men när vi väl hade varit där var den bra! Vår familj hyrde en båt en dag, och var ett stort +. Vi åkte runt i det blåaste vattnet jag någonsin sett och ankrade upp där vi ville bada och åkte till olika små öar för lunch/fika. Sista bilden kommer från sista dagen. Det var rätt tugnt att åka hem efter den perfekta dagen.

Nu har ni sett lite av Kroatien, bättre sent än aldrig! Nu: äta frukost, kolla gossip girl eller någon film för att sedan åka till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0