23:33:34/

17 dagar

Allmänt / 2011-08-11

Världens vackraste Louise som idag hade avskedsmiddag för hennes närmsta vänner eftersom att hon flyttar :(

Emma, Maria, Louise, Elin och Mickis

Vi var på ett asiatiskt ställe där vi åt dumplings och drack jasminté

Maria och Louise

Maria och Elin

Louise <3

På Åhlens stod Dolph Lundgren och var snygg <3

18.00 träffades alla tjejer som skulle med utanför Åhléns city för att sedan gå till stället där vi skulle äta. Vi åt dumplings och hon som jobbade där serverade även té och beskrev hur man skulle dricka det och vad det var bra för. Det var annorlunda och roligt! Maten var riktigt god också. Louise har alltid varit rätt intresserad av asiatisk mat och kultur så det var ett perfekt ställe att ha en avskedsmiddag för henne på.

När jag tänker på att hon ska flytta och hur tomt det kommer bli känns det riktigt jobbigt. Jag är otroligt glad för hennes skull och hon kommer ha det hur bra som helst, men det är så långt bort och så länge hon kommer att vara borta. Hon kommer ju och hälsar på men det är inte samma sak. Jag ska njuta av varenda dag fram till 28e Augusti och Louise, jag lovar att massera dig när du frågar om det (okej, kanske inte varje gång).

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilket myyys kul !!!

2011-08-13 @ 21:59:05
Postat av: Jenlen

så fina bilder, fina NI va! Åh hade inte vart fel att sett honom, ser inte dålig ut direkt :)

2011-08-17 @ 09:39:21
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0