19:58:12/

sushi & josefinas

Allmänt / 2011-08-14
Jag och Louise påväg till Josefinas

Gustaf <3

Ja, du ser palmer i Sverige


Gustaf beställde en Strawberry Daquiri

Syster Louise och pappa

Jag och pappa

Louise ska ju flytta snart och därför var hennes närmsta tjejer på middag i måndags. Igår hade vi avskedsmiddag för familjen (usch vad hemskt det låter) så familjen och Gustaf gick ut och åt! Till middag blev det sushi, som är en av mina favoriträtter. De hade stylat dem riktigt häftigt också med ett fint upplägg. Efter middagen åkte vi till Josefinas uteservering för att äta efterrätt och ta en drink/kaffe. Det var en riktigt mysig kväll!

Nu är jag trött efter att ha blivit väckt av ett samtal från jobbet imorse som ville att jag skulle jobba idag och att direkt efter det åka till träningen. Ikväll är det en fest för de som jobbar på Hollister! Jag ska i min ensamhet laga köttbullar och makaroner för att sedan göra iordning mig inför ikväll. Imorgon ska jag, Louise, Gustaf och hans lillebror till Skansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0