11:57:28/

london 3

Allmänt / 2011-04-22

Alexandra i ett telefonbås på Oxford Street
Ännu mer Alexandra, här med en abercrombie & fitch modell

Utflykt med klassen, här till Greenwich

Jonas och Malin i väntan på båten mot Big Ben, London Bridge och London Eye bland annat
Finaste Lisa och Mathilde vid London Eye (man skymtar det lite i bakgrunden haha)
Gabrielle och Annie vid London Eye
Vi bodde på Svenska Sjömanskyrkan, här är kyrkan precis bakom matsalen

Kom på att jag inte visat er sista delen av London. Jag har hur mycket bilder som helst, det här är bara ett litet urplock, men ni får iallafall en bild av hur det var. Jag saknar London, att bo med hela klassen, att gå runt och shoppa på Londons gator med klassen, behöva ta av sig jackan och byta sina converse mot ballerinor för att solen värmde så mycket, att gå på marknader med klassen, att äta en stor, jättegod frukost för att sen bege sig ut på nya äventyr, fixa sitt reportage, äta middag med klassen, att gå på Londons gator på kvällen. Åh, jag saknar allt. Det var en riktigt bra resa!

Kommentarer
Postat av: ebba

gillar bilderna!

2011-04-24 @ 23:10:17
URL: http://ebbac.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0