20:56:28/

london 2

Fotografi / 2011-04-03

Underbara Mathilde väntar på tunnelbanan
Gabrielle när vi väntar på klassen för att bege oss mot British Muséeum
Julia, Lisa och Johanna
Jonas utanför British muséeum
Vi åt oftats ute men en dag beställde några av oss hem asiatisk mat, det var gott!
Inte dålig utsikt från bussen
Snyggingarna Mathilde och Gabriella på Oxford Street (mycket fritid, shopping varje dag!)
Telefonbås

Herregud, jag har så mycket bilder att jag inte vet vart jag ska börja! Men här kommer en del bilder från London. Jag läser media/journalistik så klassen begav sig till London på repotageresa där vi skulle intervjua personer för att göra repotage. Det var sjukt kul! Nu: Taken på TV4, sjukt bra film, kolla!!! Resten av bilderna kommer förhoppningsvis imorgon!

Kommentarer
Postat av: Nettis

Hej !!



Kul ni verkar ha haft i London



kram

2011-04-16 @ 00:34:20
URL: http://tankarinorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0