16:55:17/

inte min dag idag

Allmänt / 2011-04-19
Jag har precis kommit hem från Gustaf. Planen var att ta moppen hem, som jag åkte dit med igår, göra iordning mig och sen hämta upp Mathilde och åka till Julia där vi ska ha grillkväll ikväll. MEN, tror ni inte att jag låser in nyckeln i moppen? Gustafs mamma var gullig och skjutsade hem mig till mig där jag skulle hämta extranykeln. Så var det fel nyckel! Så fick skjuts hem igen. Omständigt.. Och jag lever fortfarande utan vetskap om det ens finns en extranyckel till moppen, då är jag rätt körd. Fan, första gången jag kör moppe i år var igår så händer det här..

Jaja, nu ska jag skynda och göra iordning mig och laddar för en mysig grillkväll hos Julia med härliga människor, kameran hänger med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0