19:16:37/

humlegården

Allmänt / 2011-04-18







Åh vad jag älskar våren och lov! Idag har jag haft en riktigt härlig dag. Den började med att jag och Gustaf gick upp och åt frukost på verandan och passade på att sola lite, så sjukt varmt ute! Känns snarare som sommarlov än påsklov. Efter det åkte han hem till sig och jag in till stan för att träffa tjejerna. Vi köpte lite gott och satte oss i humlegården. Det var riktigt varmt och skönt och vi satt och snackade i flera timmar.

Nu är jag hemma och ska snart åka till Gustaf. Sen ska vi handla lite gottis (som vi ätit hela förra veckan hehe) och kolla på film. Imorgon är vi barnvakt åt hans lillebror, som är världens gulligaste och på kvällen ska jag på grillmiddag. Åh vad jag älskar lov!

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Tror du på Gud ? <3

2011-04-18 @ 20:03:14
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Frykissss

FYFAAAN VA HÄRLIGA BILDER JOSSSSIIIS!!!!! Man blir lycklig i hela kroppen åhhh :DDDD

2011-04-18 @ 21:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0