21:55:05/

Do you want to be an indian ?

Människor / 2010-09-19




Bilderna står Flora för!

Vilken helg jag har haft, den har verkligen varit händelsrik! I fredags träffade jag och Matilda två australienare som vi stött på i Grekland. De är ute och reser i fyra månader och nu i helgen var de i Sverige så vi har visat dem delar av Stockholm, kul!
På kvällen var det indisk fest. Alla var uppklädda från topp till tå och det var en massa härliga människor där! Har ingen bild på mig därifrån tyvärr. Jag bar iallafall min svarta långklänning och en sjal med varma färger/guld till det. Har ni haft en bra helg?

Nu sitter jag framför teven - valvakan! Spännande, spännande! Om SD kommer in i riksdagen flyr jag från Sverige, pinsamt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0