21:51:23/

looking back

Fotografi / 2010-10-19
Hej! Nu sitter jag med läxor. Har ungefär 300 glosor att plugga in, grammatik och olika texter inför ett prov på torsdag, sen är det salskrivning, ja ni hör ju hur roligt jag har det. Tog en liten paus och kollade igenom lite greklandsbilder, skulle göra vad som helst för att vara tillbaka där igen, bara ha roligt och koppla av! Det är dock höstlov snart, vilket kommer bli grymt då jag åker till New York! Nu: tillbaka till spanskan, adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh, fina grekland. Santorini? Men du, NEW YORK! Dra mig baklänges vad avundsjuk jag blev nu ;)

2010-10-28 @ 01:27:59
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0