23:37:50/

som jag hade dig förut

Fotografi / 2010-11-17

Här kommer in dag i bilder! Ingen skola idag, så då blev det att ta lång sovmorgon, för att sedan gå upp och läsa en bok som ska vara färdiganalyserad tills imorgon. Pedro Páramo heter den och ett tips: läs den aldrig. Efter det åkte jag till Gabrielle och hade det sjukt mysigt hos henne med henne, Annie, Julia och Johanna! Vi tände en brasa (som var bra, tills det började ryka in, mitt hår luktar fortfarande rök), lyssnade på julmusik och melissa horn (rubriken, lyssna på den!), åt nybakad pepparkaka, drack julmust och jag fotade lite.

Därefter begav jag och Annie oss mot stan för att möta upp Therese på Nocco, där vi satt med våra datorer och pluggae och fikade, perfekt dag! Nu: Läsa igenom historiaanalysen en sista gång och plugga glosor, sen sova! Usch, mina sovvanor är inte de bästa..

Kommentarer
Postat av: Tönten

Näst sista var riktigt bra med ljuset och färgerna.

Bara så du vet

2010-12-13 @ 01:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0