17:15:18/

shop 'til you drop

Allmänt / 2010-11-07

Chacha bloggeeen! Det här är lite av sakerna jag har köpt i new yaark! För de intresserade har jag utöver det här bland annat kommit hem med ett till par converse (helsvarta höga, onödigt, men snyggt, haha!), svarta låga uggs, kläder, jeans, smycken, solpuder, mössa med pälsboll, långärmat aafodral (äntligen! kommer ni ihåg att jag bloggat om det förut?), victoria's secret mjukisdress, morgonrock, underkläder, pyjamaser, hollisterhoodietröja och sist men inte minst en ipad till familjen! haha oj vad mycket det blev! Förresten, på Hollister jobbar endast modeller och killarna gick runt med bar överkropp. Två av de som jobbade där frågade om jag bodde i NY och om jag ville börja jobba där, blev sjukt glad, verkligen komplimang! Hursomhelst trivdes jag huur bra som helst i New York och ska ha bott där innan jag dör. Först skola, sen så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0