21:06:01/

new york part 4

Fotografi / 2010-11-09
Jag på båten för att kolla på frihetsgudinnan
Frihetsgudinnan!
Väg med en massa yellow cabs
Utsikt från empire state building
Så vackert!
I en park utanför huset där John Lennon levde och blev mördad fanns den här, fint!
Sista delen av New Yorkbilderna! Har en massa fler men det här ger en någorlunda bra överblick om resan. Jag har redan sagt det men herregud vad bra det var! Sitter just nu och skriver tal i SvC, har en massa annat plugg att göra och utanför är det kolsvart och snöar, det gör inte att man längtar mindre tillbaka till den underbara staden! Nu: fortsätta med mitt tal, ha det roligare än vad jag kommer ha!

Kommentarer
Postat av: matilda

fina bilder!

2010-11-11 @ 17:07:50
URL: http://paulsdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej josefine jag är emilias och felicias kompis och har också en blogg skulle jättegärna vela fixa till den lite men vet inte riktigt hur man gör jag har hört lite grand av emilia att du är braa på dee såå om du skulle vara intreserad att fixa min blogg så hör av dehj till min blogg (; och föresten gillar din blogg väldigt mkt (; !!

2010-11-13 @ 18:18:06
URL: http://ellenw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0