18:17:37/

Ready or not

Inspiration / 2010-05-09

Emmys bild 

Hej finisar! Allt bra? Måste börja med att säga tack till kommentarerna i förra inlägget, blir så glad när ni kommenterar och ger mig pepp, tack gånger miljarder!

Idag har jag jobbat och ska nu städa rummet (haha, känns som att jag alltid skriver det, men det blir ju stökigt så sjukt snabbt!) och sen blir det lite plugg. Hursomhelst så kikade jag på Emmys blogg nyss och såg att hon haffat den långa klänningen på H&M, snygg! Tycker verkligen det är snyggt, men vet inte när jag skulle bära den om jag köpte den, fast det skulle nog vara en hit i Grekland och andra slapp-sommardagar. Tänker mig med smycken, solblekt hår, sandaler och hatt till exempel, kanoners! Men den lär ju vara slutsåld i varenda butik här i Stockholm, fast man kan ju alltid hoppas. Kostar endast 99 ynka spänn! Woho!

Kommentarer
Postat av: amalia

älskar den klänningen

2010-05-09 @ 21:27:06
URL: http://byamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0