21:09:37/

Life will smile for you

Fotografi / 2010-05-03



1. Nya turkosa nagellacket var på 2. Mamma har precis planterat nya fina blommor 3. Underbar hemgjord latte!

Till en början verkade det inte vara min dag idag precis, då allting gick fel. Först klädombyte som ändrades i sista sekund, vilket ledde till att när jag tog moppen till skolan kom jag tyvärr iväg för sent. Sen när jag skulle ta på min nya mascara, upptäckte jag att den var brun, trodde att jag hade köpt svart. Sen när jag väl kommer till skolan märkte jag att jag glömt mitt matkort. Sen när jag betalat för ett engångskort och var inne i matsalen så doppades min tröja lite i longonsylt. Haha, när någonting dåligt händer, fortsätter det!

Efter skolan blev det plugg. Kändes faktiskt roligt att plugga, vädret var underbar och jag gjorde en riktigt god latte med nya mjölksmummarmaskinen också, mums! (tänk maria montazami, haha). Efter det var det iväg till jobbet för storstädning. Helt okej dag ändå! Puss!

Kommentarer
Postat av: Signe

HEJ! Vill inte att detta ska se ut som reklam eller nånting men jag behöver verkligen din hjälp!



Jag är med i minoutfits.se tävling och det skulle vara super om du skulle lägga en röst på mig! Det ända du behöver göra är att klicka på länken och sedan klicka på handen som gör tummen upp under bilden!



LÄNK: http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=57624



DU ÄR GULD VÄRD OM DU RÖSTAR!!!!!!!

Kram Signe



Ps. Om du vill så skriv en kommentar i min blogg om att du har röstat så länkar jag er sen!

2010-05-04 @ 16:02:02
URL: http://signebelfiore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0