00:08:55/

I see you

Allmänt / 2010-05-15

Cobraormen

Just nu sitter jag och kollar på en massa bilder på cobrasnake's hemsida, finns otroligt många och fina bilder där och det är sjukt kul att kolla på dem! Kommer dock inte fortsätta länge till då mina ögon kämpar med att hålla sig öppna, trots att klockan bara är 12.

Hursomhelst, ikväll hade min syster tjejmiddag här hemma och även jag var bjuden, gulligt av henne att bjuda med mig, hör ju inte till vanligheterna. Det var iallafall riktigt mysigt med asiatisk buffé till varmrätt och marängtårta och cupcakes till efterrätt, presentöppning och vi satt även och pratade en massa både vid bordet och vid soffan, åt ostbricka, chips och sånt också. Kvällen avslutades med film, inget mindre än avatar! Seriöst, jag vill vara en avatar, hur grymt vore inte det? Puss! 

Kommentarer
Postat av: Olivia

soft med sminkning, men ge tips på en hemsida med samma sak fast med frisyrer nu! :D

SV: jag bloggaaar nu! :D du är bara avundsjuk att jag ska till arvika XD

2010-05-15 @ 10:19:52
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0