11:16:12/

Flower power

Allmänt / 2010-05-01

Cobraormen
 
Hej alla fina! Hur har er valborg varit? Hoppas den har varit super! Min har varit mysig. Vi hade middagsbjudning här hemma. Jag hade tänkt att åka iväg med några andra som var på middag, ganska surt att inte vara där då typ alla jag umgås med var där, så försökte få ihop det senare, men det gick inte det heller. Istället somnade jag framför avatar i soffan med lite människor här hemma. Jag var sjukt trött efter den här veckan så lika bra det!

Nu ska jag dammsuga mitt rum, det går inte så fort framåt det här, men alltid något, haha! Jag har iallafall plockat undan all skit på golvet (läs: det mesta ut i hallen, hehe) så nu blir det äntligen snart klart. Efter det ska jag iväg till Täby Centrum en sväng för att byta min militärgröna parkas till en annan grön jacka. Jag har velat så mycket fram och tillbaka med parkasen och nu när bytesrätten egentligen gått ut har jag bestämt mig för att byta den, men de sa att det skulle gå bra så jag håller tummarna! När jag kommer hem blir det plugg. Ha en fin dag!

ps.
jag tänker så det knakar på hur jag ska ha min header, ser fult ut nu, men kommer en så småningom! Har ni tips får ni gärna dela med er av dem! ;)

Kommentarer
Postat av: Nike

Visa bilder på rummet? :)

2010-05-01 @ 14:20:11
URL: http://texterochfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0