22:30:27/

29:th of may

Allmänt / 2010-05-29
Hej pluttisar! Haft en bra dag? För att beskriva min dag kan jag bara använda mig utav ett ord: seg. Riktigt jäkla seg också. Känner mig lika seg som på bilden haha. Har varit uppe alldeles för sent hela veckan och la mig sent igår också så behövde verkligen sova ut. Åt frukost kring sisådär klockan fyra, hehe, men det var mest för att datorn lockade, illa.

Hursomhelst, gårdagen var riktigt bra! Åkte in till stan efter och fikade med Caroline, Olivia och Ullis. Därefter köpte vi lite mors dag presenter och jag, Olivia och Ullis gick på SATC 2. Den var SJUKT BRA! Åh, se den om ni inte gjort det! Nu ska jag fortsätta plugga lite. Seriöst, en lördagskväll? Hade mycketmycketmycket hellre varit med Annie, Sara, Therese och Emma nu, men det här avgör slutbetyget för mig, har tre prov på måndag och tisdag, hatahata. Ps. Bara 30 dagar kvar till Grekland med finaste Matilda, gaaaaaaaaah!!! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Jag minns inte riktig, det var länge sen. :S

2010-05-31 @ 16:36:46
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: saga

jag var på premiären;D men den var super bra :D

2010-06-01 @ 22:47:16
Postat av: lisa

jag var också på premiären! filmen är gryyyyyyyym!!! :D

2010-06-02 @ 00:01:22
URL: http://efficio,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0