09:28:13/

28:th of may

Allmänt / 2010-05-28
Hej finisar! Hade tänkt att köra en liten lägesupdate. Idag är en bra dag. En vääldigt bra dag. Jag har sovmorgon til klockan ett, men ska sitta och skriva klart mitt arbete nu, därför jag är uppe hehe. Efter skolan ska jag in till stan och möta upp Ullis och Olivia, vi ska gå på SATC, jag gav dem biopresentkort i födelsedagspresent så vi åker in och tittar på den och äter middag i stan, riktigt mysigt! Tyckte det var roligare att de bort något man kan göra tillsammans är materiella saker haha! Nej nu ska jag börja med arbetet! Åh förresten, jag hinner nog få med en dagens outfit idag, typ webcamkvalitet, men något! Köpte nytt halsband och solglasögon igår, got 2 show u! Puss!

Kommentarer
Postat av: Lizy

Gud vad härligt, att få sova ut. Låter som du hade en mysig dag. Ser fram emot att se solisarna!:D

Fick själv ett par igår av märket Tiger så det gjorde min dag!

2010-05-29 @ 17:05:25
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0