15:20:29/

Sunny day

Människor / 2010-03-24



Gabrielle & Victoria, Victoria, Johanna

Nu är våren här - eller iallafall en bra bit påväg! Varmt och soligt idag, underbart! Första lektionen hade vi samhällskunskapsprov på vg-mvg nivå. Jag var stressad innan, som vanligt, men det kändes iallafall riktigt bra! Hoppas på det också!
Efter provet var vi ute en sväng i solen, jag, Johanna, Gabrielle och Victoria, underbart! Hann ta några kort med mobilkameran också, tycker det blev bra kvalité på bilderna! Och en liten ps; jag vet att jag råkade hålla för typ ett helt finger för bilden på första bilden, haha, men skitsamma..

Timbaland ft. Katy Perry - If we ever meet again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0