19:44:12/

March 31

Allmänt / 2010-03-31


Bilder från mobilkameran

Idag är det torsdag! Eller det skulle man kunna säga, eftersom att vi är lediga på fredag och en hel vecka efter, hurra för det!
Efter skolan idag åkte jag först till Täby Centrum och köpte nya träningskläder; långa tighta byxor och fyra tischor, perfekt att träna i! - roligare att träna med snygga kläder också!
Efter det åkte jag in till stan och fikade på noco med fina Annie! Blev en vaniljlatte och en stor och torr bulle, haha, men det var hursomhelst gott! Vi satt där i ungefär en timme och hade det mysigt! Rekommenderar det fiket, på Odenplan ligger det!
En annan sak; är inne på att köpa ett 50 mm / f 1.8 objektiv, då blir det många och snygga bilder. Jag hoppas verkligen det blir av nu!
Update: Vad tror ni ligger på matbordet när jag ska ner och äta?! - OBJEKTIVET! LYCKA!!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0