15:51:06/

skolavslutning!!!!

Allmänt / 2010-06-11
Idag var det skolavslutning och nu väntar ett tio veckors långt lov. Går inte att beskriva med ord hur underbart det kommer bli, och roliga saker är inplanerat också. Idag skulle jag egentligen iväg till Gabrielle och vara med några vänner, men imorse vaknade jag upp sjuk. Gick till skolan men efter det har det bara blivit värre, så jäääkla tråkigt och onödigt! Härlig start på sommaren liksom. Ute regnar det och är kallt, kunde vart bättre känner jag. Men det finns inget att göra åt situationen, nu ska jag gå och lägga mig igen (redan sovit flera timmar) och sen upp och försöka äta, vill verkligen bli frisk! Har någon en supermegakur mot förkylning?! Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

NUSSSSSEEEEEE den är från Lindex :) Och dom var bra, det var ju S/M så den var bra, men lite stor i ärmhålorna men det kanske var modellen.. vet inte men den var jättefin på iaf :D JAAA kör på det, sotade ögon hiiiiigh heels och nått fint halsband? :D D:D:D:DD!!

2010-06-11 @ 17:34:38
URL: http://citysixteen.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack älskade Josefine! Vad gullig du är :) Och detsamma! Men eller hur det känns så vrickat och fel??!

2010-06-11 @ 19:24:17
URL: http://citysixteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0