23:34:49/

june 17:th

Fotografi / 2010-06-17



Ph: Me

I eftermiddags har jag varit hos Sam, min systers pojkvän, eftersom att han fyller 18 år idag. Där var hans släkt samlad och det var god mat! Allt var riktigt mysigt och han har världens gulligaste småsyskon som jag ägnat en stor del av kvällen med! Till efterrätt var det cupcakes som var riktigt goda och nu sitter jag mer än mätt och belåten här hemma igen.

Imorgon har jag en fullspäckad dag. På förmiddagen ska jag iväg till gymmet och gå igenom lite nya maskiner med gyminstruktören som även ska följa med hela passet, lär bli ganska hård träning! Sedan blir det hem och göra sig iordning för att åka in till stan där jag ska träffa Olivia. Vi ska gå lite i stan och efter det blir det middag och Miss Li på Gröna Lund! Mot kvällen även förhoppningsvis Café 60! Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

vart tränar du? :)

2010-06-18 @ 19:06:30
Postat av: matilda

åååhhh fyy faaaan vad gott!!!

2010-06-18 @ 23:35:09
URL: http://paulsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0