15:26:01/

dilemma

Allmänt / 2010-06-07


Från Lowes blogg 

Tjenatjena! Hörrni, när jag klickat på köpknappen och gick runt och var allmänt glad för att ha fått tag på ett utav de få 39:orna som var kvar slog det mig plötsligt: Är det äkta läder? Fort som tusan sprang jag upp mitt i middagen och kollade. Icke sa nicke, det var immotationsläder. Skit också! Här lägger jag ca. 500 spänn på ett par sandaler som inte är äkta, då det tom. fanns billigare med äkta läder. De jag egentligen letade efter var de på bilden, men det är en annan modell som tom. kostar 200 kronor märkte jag i efterhand. Ska jag ringa och ändra min beställning? Ska jag vänta tills beställningen kommit fram och testa och se om de känns för plastiga? Ååh jag orkar inte, när jag väl beställer blir något galet. Snälla hjälp!!

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

älskar dem skorna!! ge mig!

2010-06-08 @ 22:36:02
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0