23:19:58/

23:19 fika och ph

Fotografi / 2010-01-04


Bild tagen vid t-centralen på väg hem.

Stan idag. Snabb vistelse. Först gick jag och Annie in en sväng på Åhlens City och Annie fixade lite saker, sen begav vi oss mot Coffe house by George. Gissa vem jag trängde ihop min stol brevid? Haha, Stefan från Paradise Hotel. Egentligen ingen stor grej, men för oss tjejer som dagligen följer det var det ganska stort. Lite småcoolt sådär iallafall.
   Sen måste jag berätta en sak. Jag sitter här och läser hur man använder systemkameran. Tar bara på måfå, men nu kommer bilderna bli super - peppar, peppar - Ska iallafall ut imorgon och gå en sväng och ta med kameran för att se vad jag kan åstadkomma med mina nya kunskaper, grymt, isn't it? Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0