19:30:17/

hunter

Kläder / 2010-02-12


Okej, inte bästa kvaliteten då bilden är tagen med iphonen, men den duger! Var inne på Jackie idag en snabbis och kollade igen på stövlarna, så snygga! Men en liten hake; min vänstra fot är större än högra, ska jag ta den som känns bäst runt, men är egentligen lite för liten på vänsterfoten, eller ska jag ta de större och köpa sulor och en massa saker, lite klumpigt för min smak, men är det lika bra att göra det när de ändå kostar kring 1500? Hmm, jag får fundera vidare på det!

Har förresten inte varit så bra uppdatering för mig nu, jag har idag varit på skolan, sen direkt till jobbet och gjort 200 godispåsar som tog 3 timmar! Nu har jag kommit hem och Sitter i mjukisar och Rolling stones tishan, myskväll ikväll! Sen, TACK!! Jag vann bloggtävlingen, sjukt kul!!

Kommentarer
Postat av: louise nachtweij

du kommer passa jättesnyggt i dem! :)

2010-02-12 @ 22:13:52
URL: http://louisenachtweij.blogg.se/
Postat av: rodja ♥

Ska inskaffas!

2010-02-13 @ 02:40:45
URL: http://rodjapazooki.blogg.se/
Postat av: lowe

jag minns inte exakt vad jag hade för inställningar på just dom bilderna. jag jag fotar oftast med "tv" och ja, jag har en extra blixt, fast den har jag inte använt på någon av dessa bilder.

2010-02-13 @ 10:51:39
URL: http://loweo.blogg.se/
Postat av: ida jakobson

DU skrev att du vann bloggtävlingen, vilken ??

och föresten sjukt snygga skor, har tittat på dem miljontals gånger. ;)

Puss och kram

2010-02-15 @ 16:57:18
Postat av: Anonym

DU skrev att du vann bloggtävlingen, vilken ??

och föresten sjukt snygga skor, har tittat på dem miljontals gånger. ;)

Puss och kram

2010-02-15 @ 16:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0