22:27:32/

white light moment

Fotografi / 2010-12-17

Mathilde och Alexandra



Alexandra


Gabriella

Emma


Emma och Emma


Äntligen är det jullov! Igårkväll sov jag hos Mathilde och vi hade det sjukt mysigt! Vi myste, kollade på taken och åt gott. Kan nog alla repliker utantill nu efter att jag sett den så många gånger, men den är ju så bra!

Imorse fixade vi oss tillsammans innan vi begav oss mot skolan. Där kollade vi när esteterna uppträdde, de sjöng jullåtar och hade julspex där de imiterar och överdriver de olika klasserna i skolan, sjukt kul! Efter det fikade vi med klassen och efter det åkte jag och några tjejer i klassen till stan och åt sushibuffé på rice. Gott och mysigt! Efter det hörde vi rykterna om bombhot och att man inte skulle åka tunnelbanan, så vi fick gå en lång promenad i snön/slasket till tåget. När jag sen ska av går hela min påse sönder och allt ramlar ut, sen får jag vänta en halvtimme på bussen. Inte bästa avslutet på dagen kanske.. Nu tar jag det lugnt och ska snart lägga mig, helt slut! Imorgon jobb från klockan 10. Puss!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-19 @ 13:55:41
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0