20:23:45/

fredag

Allmänt / 2010-12-04






Heyy! Här är några bilder jag tog igår. Jag och Mathilde åkte in till stan och var där i några timmar, men de timmarna gick sjukt snabbt! Gick lite överallt i stan, jag köpte en tröja på weekday ni får se sen och mot slutet stannade vi och åt på mc donalds! Mot kvällen mötte jag upp Matilda, åkte hem till henne, sov över och var med henne en stund idag. Vi fotade inför en affisch jag ska göra på median i skolan, spännande! Jag tycker vi fick till några riktigt bra bilder men det tyckte inte Matilda haha, men vi får se hur det blir!
När jag skulle hem från henne gick jag av en station för sent så missade bussen vilket ledde till att jag fick ta en annan som gick en halvtimme senare och från den fick jag gå en tjugo minuters promenad. Kände varken mina tår eller fingrar efter det, usch! Nu är jag sjukt trött och ska ha en myskväll här hemma, imorgon andra advent, mys!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fråga. är din kompis en transvestit?

2010-12-09 @ 20:55:01
Postat av: hejhej

jag tycker att mathilde är jättesöt

2010-12-14 @ 22:37:57
Postat av: gurra

jag skulle vilja fucka henne

2010-12-15 @ 13:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0