23:51:00/

you oughta know

Allmänt / 2010-08-16

Vi plockade jordgubbar!


En morgon på Ingmarsö

Jag skäms. I den här bloggen har ni varit med om dålig uppdatering, men aldrig såhäär dålig. Aja, sommaren är snart slut och jag har haft det riktigt bra! Jag har inte varit hemma mycket, vilket enligt mig är tecken på en lyckad sommar, gjort saker hela tiden! Bland annat Grekland, som ni redan vet. Sen har det varit jobb, Ingmarsö (bilden) och Norrland bland annat. Fint!

Morgnarna på Ingmarsö började med god frulle i solen och kortspel, nästan alltid kortspel. Sedan träffade vi andra som vi var med, badade, solade, tvättade håret i havet och doppade oss trots att kroppen egenligen inte ville ta det där extrasteget ned i det kalla vattnet. Sånt som hör sommaren till helt enkelt! Har ni haft bra sommar?

Kommentarer
Postat av: sharon

älskar dina bilder och din blogg tjejen!

2010-08-19 @ 00:40:26
URL: http://sharoons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0