01:41:17/

hang with me

Allmänt / 2010-08-19


Hej hallå! Idag har jag varit med min fina vän Annie! Vi har haft en heldag på stan. Annie gjorde av med tusenlappar medans jag köpte, håll i er nu: Ett pennskrin. Ett pennskrin! Jag har alltså i princip inte hittat någonting, tragiskt! Jag var verkligen på shoppinghumör, menmen, det är ju bra för plånboken och jag lär göra av med en del i höst på alla mysiga koftor och allt som hör höstkläder till.

På kvällen åkte vi hem en snabbis till mig och hämtade moppen för att sedan ge oss iväg till Sofie för en otroligt god middag, svampfylld pasta med championsås och parmesanost. Efteråt satt vi och snackade, åt glass och drack kaffe. Mycket bra dag och kväll om ni frågar mig! Nu: sitter framför datorn och jagar små insekter som flugit in genom fönstret jag hade öppet, kul. Latero!

Kommentarer
Postat av: frida

låter som en otroligt mysig dag. bilden var himla fin också!

2010-08-19 @ 15:54:06
URL: http://skarpt.blogg.se/
Postat av: Therese

Så söt Annie :)

2010-08-22 @ 21:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0