10:40:05/

gimme gimme

Kläder / 2010-08-19



Jag hade mer än gärna ha dessa godingar i min ägo, hur snyggt?!

Nu ligger jag i sängen med datorn i knät och väntar in top model och desperate housewifes! Jag njuter faktiskt av att vara i mitt rum. Storstädningen lönade sig, nu är det vitt och fräscht! Mattan Ludde från Ikea pryder golvet och ljus har placerts lite här och var, jag stormtrivs! Det är dock konstigt att jag är vaken redan nu, då jag brukar gå upp vid lunchtid och jag somnade inte tidigt igår heller. Nog babblat! Imorgon börjar skolan och jag är faktiskt tagg, ser fram emot det, eller iallafall första dagen. Efter ett litet tag lär man nog göra allt för att komma tillbaka till sommarlovet. latero!


Kommentarer
Postat av: sarah

guuud jag VILL HA den där tröjan! ser så mysig ut! vrifrån är den?

2010-08-19 @ 20:25:00
Postat av: sandra

vart är shortsen ifrån?

2010-08-20 @ 17:14:48
Postat av: sharon

sv: men tack DETSAMMA hörru!

2010-08-21 @ 02:50:15
URL: http://sharoons.blogg.se/
Postat av: lisa

tack josse! jag gillar din blogg också! faktiskt så bloggar han på kanal5 och hans sångröst är m.a.k.a.l.ö.s.! även 93:a.. ;)

2010-08-22 @ 23:26:57
URL: http://efficio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0