22:03:32/

April 13

Allmänt / 2010-04-13

Bilden lånad av Emmy

Åh herregud vad det är mycket just nu, därför har det varit en usel uppdatering idag. Jag har en massa i skolan, läsa ut böcker och prov. Har även tränat på gymmet nu på eftermiddagen, så har inte haft någon tid alls till datorn.
Hursomhelst, idag var en mycket härlig dag! Som nästan alla tisdagar, sovmorgon till 12.10 och två roliga lektioner på det! På median ska vi göra musikvideos och vi ska avra mods, en ungdomskultur på 1960talet? Ta en låt därifrån och anpassa filmen till den, haha det är lite skoj! Påväg till tåget idag också, så såg jag mina första tussilago, underbart, underbart! Riktigt varmt idag också, hallelujah!

Nej nu måste jag tillbaka till plugget, ha det fint, puss!

Kommentarer
Postat av: ellinore sånge. (highfive.blogg.se)

jag har också mycket tid! men jag använder inte den till rätt saker, är rätt så skoltrött om man säger så! :(

2010-04-14 @ 06:43:38
URL: http://highfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0