20:56:17/

Sunny sunday

Fotografi / 2010-04-18



Hej mina solstrålar! Idag har jag jobbat i - håll i er nu - nio timmar! Jag hade dock en praktikant och likaså min arbetskamrat, så vi fick gå igenom alla arbetsuppgifter, sen fick de göra resten av jobbet. Jag har så roligt där, skrattar mest hela tiden, underbart folk! Men nu vet ni iallafall varför uppdateringen idag SÖG.
Oh förresten, förut har jag inte kunnat fota bilder manuellt, eftersom att färgerna blev helt kaiko, men igår gick jag in på inställningarna och verkligen kollade igenom dem, då upptäckte jag att jag hade inställningen "mjuk" och då ändrade jag till "normal" och nu blir de perfekta! Kolla bara tulpanbilden ovan, underbart!

PUSS PÅ ER


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt underbar bild! Kan du inte visa din kamera och mer exakt vilka inställningar och objektiv du använder? :)

2010-04-18 @ 21:32:24
Postat av: Josefine

-

-

SVAR: Självklart kan jag det! Ska försöka fixa ett inlägg med det så snart som möjligt! :)

-

-

2010-04-18 @ 22:15:32
URL: http://essymariajosefine.blogg.se/
Postat av: ellinore sånge. (highfive.blogg.se)

snygg bild!

2010-04-18 @ 23:30:42
URL: http://highfive.blogg.se/
Postat av: Sandra

Snyyygg bild josse

2010-04-19 @ 12:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0