15:08:44/

Monki

Kläder / 2010-04-09


Vad glad jag blev nu! Gick in på monkis hemsida och såg att de hade en svart transparent lång blus. Skulle inte sitta helt fel att ha den! Nu kommer jag nog inte vara inne i stan på kanske en vecka, eftersom att slutet av lovet ska ägnas till plugg och jobb, blä. Men sen ska jag fasiken åka in och köpa den här. Tänk med jeansshorts och min svarta bh/bustier under i sommar, megabra! Har dock en liknande, bara att den inte är transparent, sen har jag en annan svart blus med knappar som är normallång och transparent. Får vänta lite men nä, jag vill nog ha den ändå. 

Kommentarer
Postat av: ellinore sånge. (highfive.blogg.se)

ååh, jag har den! den är så underbar! :) love it. jag hade verkligen tur. där var en xs kvar när jag kom in!:D

2010-04-10 @ 13:05:29
URL: http://highfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0