18:07:35/

Älskar´t

Inspiration / 2010-04-30




Zaras sommarkollektion 2010
Megasnygga saker! Älskar beige, enkelt men ändå så jäkla snyggt. Känner att jag varit lite för svart den senaste tiden, så nu får det bli att köpa ljusare färger. Köpte faktiskt en grön blus idag, score! Imorgon ska det även inhandlas en beige kavaj/jacka och en militärgrön jacka förhoppningsvis.

Nej nog babblat, nu ska jag börja städa mitt rum, förstår inte att det kan bli så otroligt stökigt på mindre än en vecka. Allting ligger på golvet, det är dammigt, sängen är obäddad, usch och fy. Vi har lite folk här också så måste göra det kvickt! Nu ska jag göra någonting åt asken istället för att gagga här. Ha det fint, puss!

förresten, någon som vet hur man får texten åt vänster och bilderna i mitten??!


Kommentarer
Postat av: frida

så fantastiskt fin kollektion! jag vill verkligen ha allt från varenda bild.

2010-05-01 @ 18:21:22
URL: http://skarpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0