16:52:58/

I-rony

Allmänt / 2010-04-27

Annie har tagit denna underbara bild som jag kände att jag ville sno, hihi!

Idag drömmer jag mig gärna bort, helst utomlands. Kan sitta och kolla på bilden ovan och börja le för att jag får så fina sommarbilder i mitt huvud då. Värme, sol, vatten. 

Iallafall, idag i skolan skulle vi filma. Går ju en mediainriktning och vi ska göra en musikvideo som platsar in under en viss tid och en låt som var aktuell under den perioden. Vi har genrén mods, så jag åkte hem och hämtade kläder och var redo att bli filmad och att filma, men de i min grupp följde inte manus och det tog ungefär två timmar för att få en bra scen, medans alla andra grupper nästan är klara. Blir så jävla arg, för jag vill så mycket, men det blir bara pannkaka när samarbetet inte går ihop. Nu ska jag rensa hela garderoben då alla plagg nu ligger på golvet eftersom att jag åkte hem vid lunch och skulle hitta bra kläder att klä ut mig med. Tyvärr hann jag inte bli filmad så allt var i onödan!!

Förresten, en liten rolig sak. När vi spelade in och jag satt på en bänk med röda läppar, grön parkas, mycket eyeliner, en tajt skjorta och en blå hög vippkjol, så kom jag på att jag sitter utanför mitt gym och vill inte att min gryminstruktör ska se mig, då jag egentligen skulle börja skådespela i knasiga kläder. Vem tror ni går ut och sätter sig på en bänk och solar? Om inte han? Jag tog på mig luvan och låtsades vara osynlig, haha pinsamt att gå dit ikväll då jag ska träna, haha! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: victoria

annie, fan vad läskigt vi har vårt hus precis ovanför:D

2010-05-01 @ 17:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0