17:06:58/

100417

Allmänt / 2010-04-17


Cobrasnake

God eftermiddag! Idag har jag verkligen inte gjort någonting, har precis bytit om från pyjamas till myskläder. Ikväll blir det mys igen och imorgon blir det jobb. Har suttit lite och styrt upp hur jag ska skriva min A4-uppsats som ska vara inlämnad på onsdag och det går bra det lilla jag suttit!
Dagar som denna kan jag tycka är sköna, men ibland känner man sig bara missnöjd med allt. Att man inte går ut och får lite luft, att man inte städar rummet, att man inte ens bloggar, att man inte lägger mer krut på skolarbetet, ibland ger man bara upp, men nu har jag börjat komma igång med dagen. Jag ska nu försöka göra klart det här och ta igen lite bloggning, har inte bloggat på alldeles för länge nu, men enda anledningen är nu bloggtorka, har inte alltid material och kommer aldrig till skott att byta objektiv och fota mig med systemkameran - haha nej jag hatar att vara med på kort - men jag hatar också opersonliga bloggar, vilket jag tycker min är. Ha det bra allesammans och tack för att ni lägger ned tid på att kommentera, det värmer!
ps. vet någon hur man kan fota med självutlösare på webcam? går det?

LOVE  

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Var med och tävla om att bli veckans blogg!

2010-04-17 @ 18:52:56
URL: http://emmaingemann.blogg.se/
Postat av: Art by Lisa Lans - Vinn ett porträtt

Snygga bilder!

2010-04-18 @ 19:50:28
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0