08:30:43/

08:30 spontant!

Allmänt / 2009-11-18
Haha jaa ni! Igår slutade vi klockan två - hade bara en lektion eftersom att det var så få i klassen efter sprutan, typ tio stycken! OH MAMA! Så medieproduktionen på tre timmar blev inte av! Jag och Victoria bestämde oss för att gå runt i täbban, men vi var ganska trötta och hade ont i armen och sen skulle vi åka hem, men kom på att vi behövde klippa oss så vi körde på en spontan klippning, hon fick en tid tre och jag en fem så var klara vid sex och sen åkte vi hem till henne och hade mysigt och åt god mat!
   Förresten, har bombat min ipod med jullåtar, snart jul, jag längtaaaaaaar! Någon annan som älskar julen lika mycket som mig? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visst äre! :D

2009-11-18 @ 11:34:19
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0