18:29:12/

tjugoförsta mars

Fotografi / 2009-03-21




idag har vi varit i barkarby, som min kusin delvis nämnde i förra inlägget, hehe. Hon tog öven lite kort på mig där borta och vi hade några åskådare när jag stod och hoppade, säkert hundra gånegr innan vi fick det på kort, haha. Jag hade på mig nya leggings med dragkedja och skor från h&m, samt skinnjacka från zara och halsduk, stickat själv (finns att köpa i olika färger, kontakta mig då), har redan en beställning på gång efter första dagen! hoppas ni har haft en bra dag, nu blir det god middag med släkt, robinson, fika och mer presenter! PUSS

Kommentarer
Postat av: Ullis

SV: aha ska du haha, jág trodde den var klar ^^

2009-03-22 @ 18:07:19
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0